CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • masa pelepasan:2024-02-21 14:44:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:332
  • Penerangan pantas:

    Carmelo,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,CarmeloPengubah jenis kering 480v, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,CarmeloProses produksi pengubah jenis kering, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

CarmeloPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

AwashBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,CarmeloHelaian pengiraan pengubah kuasa, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

pengurusanApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Pengurusan ekonomiBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

CarmeloPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

CarmeloMaklumat produk lain
  • Rishon LeziyyonPenukar 20 kVKeperluan untuk persekitaran kerja

    Rishon LeziyyonPenukar 20 kVKeperluan untuk persekitaran kerja

  • GreystonesPlatform angkat hidraulikPengenalan fungsi siri

    GreystonesPlatform angkat hidraulikPengenalan fungsi siri

  • GreystonesTekanan hidraulik bergerak paksi naikBercakap mengenai proses teknologi

    GreystonesTekanan hidraulik bergerak paksi naikBercakap mengenai proses teknologi

  • ShanghaiJembatan naik hidraulik bergerakPetua untuk membersihkan

    ShanghaiJembatan naik hidraulik bergerakPetua untuk membersihkan

  • ShanghaiSelf propelled mobile lifting platformDua masalah dengan peningkatan

    ShanghaiSelf propelled mobile lifting platformDua masalah dengan peningkatan

  • ShanghaiPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumFokus pada pengeluar

    ShanghaiPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumFokus pada pengeluar

  • BershebaPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    BershebaPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • PauPlatform angkat hidraulikCiri struktur yang perlu anda fahami

    PauPlatform angkat hidraulikCiri struktur yang perlu anda fahami

  • segera:Peringatan: Maklumat CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi memberi anda CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi. CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CarmeloPrinsip pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!